path :
Ako mi potom vysvetlite, ze GMXT s tym problem nema a naroutuje to spravne ? Mozno som iba nenarazil na problemovu oblast, prave preto ma zaujima, kde sa to udeje. Nemoze to byt iba v mapach, chyba je aj niekde inde. V kazdom pripade ale funguje Vami popisovane riesenie s jednou aktivnou mapou.
K mojej teorii o externych bodoch - ta plati pre cgpsmapper aj ktorukolvek verziu MPC ci iny vyvojovy nastroj, inak by algoritmus MapSource / Nuvi nedokazal vypocitat trasu medzi 2 bodmi v roznych img suboroch. Rozdiel je iba v tom, ze cgpsmapperu externe body musim zadat (vie ich urcit iba ak je mapa presne obdlznikoveho tvaru), MPC ich urcuje sam na zaklade pozadia mapy (polygony 0x4b). Prave tato vylomenina v podobe nutnosti oznacit body ako externe takmer znemoznuje tvorbu doplnkovych routovatelnych map oblasti, ktore su povodnymi mapami pokryte slabo, alebo vobec. Problematikou tvorby routovatelnych map pre Garmin som sa zaober uz pred nejakou dobou, a to az do detailov typu zakazy odboceni a atributy, ake vozidla mozu dany usek cesty pouzit. Preto sa divim, preco este stale CNE neobsahuje atributy pre TIR, autobusy a lahsie nakladiaky s celkovou hmotnostou do 12 ton, IMG format tieto veci podporuje...