Smazaný software

Vše co se týká železa značky Garmin.

Smazaný software

#1 Odeslatod Jirka47 » 23.01.09 20:47 (Pá)

Prosím o pomoc zkušených.
Jsem PC technikou téměř nepolíbený důchodce a čerstvý držitel Garmin nuvi 200. Ve snaze o registraci a aktualizaci přes WebUpdater, Garmin Comunicator Plugin a myGarminHome.faces jsem asi smazal, co se dalo, protože přístroj jen píše SYSTEM SOFTWARE MISSING, vypnout se dá jen resetem. Můžete mi, téměř laikovi poradit, jak to honem zprovoznit, protože v pondělí jedu na týden pryč a potřebuju právě ten týden navigaci hojně využívat.
Jirka47
 
Příspěvků: 24
Registrace: 23.01.09 19:52 (Pá)

Re: Smazaný software

#2 Odeslatod Anonymous » 24.01.09 23:28 (So)

No mě se stalo přesně to samý, a v servise v Brně si s tím neporadily. Tak v pondělí poputuje do Prahy do origo servisu. Tak sem zvědavej jak to dopadne, mám z toho blbej pocit. Pak dám vědět. aA co ty? Už se ti něco podařilo s tím udělat?


Cafta
Anonymous
 

Re: Smazaný software

#3 Odeslatod zhrd » 25.01.09 7:30 (Ne)

Mne se to stalo minuly tyden s Nuvi760 a pomohl mi postup popsany na http://www.garmap.co.za/Forum/forum_pos ... ID=4215%20. Vim, ze se zde jedna o jiny typ, ale treba zafunguje jeho modifikace.
zhrd
 
Příspěvků: 105
Registrace: 08.04.08 7:15 (Út)

Re: Smazaný software

#4 Odeslatod Jirka47 » 25.01.09 13:16 (Ne)

cafta napsal:No mě se stalo přesně to samý, a v servise v Brně si s tím neporadily. Tak v pondělí poputuje do Prahy do origo servisu. Tak sem zvědavej jak to dopadne, mám z toho blbej pocit. Pak dám vědět. aA co ty? Už se ti něco podařilo s tím udělat?


Cafta

Nepovedlo a ani nevím jak - po připojení k PC se mi nezobrazuje žádný SW z Garmina ani SD karta, když pustím WebUpdat .. tak se mi načítá jako objevené zařízení jen " nuvi 2 Series(Unit ID 3523670711)" a na závěr hláška, že AKTUALIZAČNÍ SOUBOR JE POŠKOZEN. Tak že asi skončím taky v servisu, naštěstí to mám do Prahy blíž než ty. Jo a kam to v Praze povezeš - adresu?
Jirka47
 
Příspěvků: 24