garmin 1310 liftime

Vše co se týká železa značky Garmin.

garmin 1310 liftime

Odeslatod romanfuksa » 01.10.11 20:12 (So)

Vážení,
já mám problémy s Garmin 1310 liftime, chtěl bych tímto oslovit majitele stejného typu a požádat o vyzkoušení následující věci:
Zadat trasu, pak zvolit prohlížení trasy, 4x ťuknout na + tím se mapa přiblíží a zobrazí se i ty malé obce, kudy trasa vede.
No a v této situaci, když dotykem prstu mapou pohybuju, se po cca1 minuté navigace sama vypne.
Reklamoval jsem to, poprvé mě to neuznali s tím, že se tato závada neprojevila, samozřejmě se ihned po prvním spuštění stalo totéž.
Kontaktoval jsem tedy telefonem technika PICODASU-servisu, který se mou reklamací zabýval a z něho vylezlo, že toho tam měli hodně.
To znamená, že pouze bez vyzkoušení napsal, že se závada neprojevila a poslal to zpět. - velice dobrá práce zaměstnanců PICODASU.
Tak jsme se tedy domluvili, že mě pošle jiný kus.
Ten jsem obdržel po dalších 30 ti dnech-včera a ten má ten samej problém, navíc není možnost zaměnit hlas ženy za muže a neupozorňuje na blížící se železniční přejezd, což ta první měla.
Takže nevím, co s tím mám dělat a zajímalo by mne, jestli náhodou tuto závadu nemají všechny tyto modely?
Ještě jednou děkuji a čekám na výsledek tohoto testu.

Roman
romanfuksa

Registrace: 18.07.11 21:23 (Po)

Re: garmin 1310 liftime

Odeslatod Path » 01.10.11 21:49 (So)

S přístrojem vám teď zpětnou vazbu nedám, ale hlas a železniční přejezdy si můžete stáhnout zde.
Obrázek uživatele
Path
Site Admin

Registrace: 15.05.07 23:15 (Út)

Odeslatod romanfuksa » 01.10.11 22:15 (So)

Tisíceré díky, už to tam mám.
Roman.
romanfuksa

Odeslatod romanfuksa » 02.10.11 10:57 (Ne)

Zdravím, ještě se chci zeptat na jednu věc. Jak jsem psal,že mě poslali jinou navigaci, tak jsem v informacích o mapě zjistil, že je tam zaškrtnuto ATLAS Czech 2011NT, to je černým písmem a
pod tím je takovým nevýrazným šedým písmem (1) 01 - Chebsko a Český les, 02 -Karlovarsko, Kru .