Pěkný den všem,
níže zasílám tabulku, kterou je potřeba vyplnit pro úspěšný report chyby směrem do Garminu. Reporty je potřeba psát v angličtitě na emailové adresy: techsupport@garmin.com a support@garmin.com
•Garmin device - (typ zařízení):
•Serial number - (sériové číslo):
•Unit ID number - (Id číslo):
•Map Version(s) - (verze map, pokud jsou):
•Software version - (verze softwaru):
•Additional software versions (Bluetooth, GPS etc) - (verze softwaru Bluetooth,GPS atp):
•Customer’s username(uživatelské jméno na myGarmin):
•Detailed description of issue (including location that the issue occurs if relevant) (detailní popis problému):
•Steps tried so far to resolve the issue:(podniknuté kroky k odstranění problému)
•Repeatability (Is the issue intermittent or does it occur every time?) - (jak často se problém projevuje):
•System settings (Route preferences, avoidances etc) - (nastavení přístroje)